Sorozathírek 06. 13.

 2013.06.13. 20:56

2_3.jpg

A Necessary Roughness-t már többször emlegettem, mint ideális nyári dramedy-sorozatot, ha az ember nagyon jól áll a többi anyaggal. Az, egy rögbicsapat pszichiáterének életét a középpontba állító széria a harmadik szezonjával kezdett tegnap – de mivel én nem állok nagyon jól a többi anyaggal, ezért biztos, hogy ezt később fogom pótolni. (Egyébként a Royal Pains is tegnap kezdett, de olyan szinten nem érdekel, hogy arra sem emlékszem, melyik évadánál tart pontosan. Asszem, amúgy az ötödiknél, de ez most tényleg lényegtelen…)

3_3.jpg

Jajj nekem! – ahogy Butters mondaná. Már a második szezon is kijött dvd-n és én még mindig az első közepén vagyok elakadva. Pedig a Person of Interest jó, és nem kételkedem abban, hogy sürgősen pótolnom kéne a restanciát. Ráadásul az itt prezentált borító is növeli a lelkiismeret furdalásomat, mert a napokban mutogatott coverekhez képest ez valóban ütős és szép, puritán, de jellegzetes darab, és a külcsíne meghozza a kedvet a belbecse beújításához. Sucks!

4_3.jpg

Jon Cassar (aki összesen 59 epizódot rendezett a sorozatból!) is visszatér a 24: Live Another Day gárdájába. Ez óriási hír, mert ő az egyik kulcsa annak, hogy a széria az eddigiekben is homogén, és ekként minimum rendkívül korrekt, maximum korlátlanul zseniális minőséget képviselt (azért e között a két végpont között volt némi ingadozás az évek során).  Nem mindenki értékelte egyöntetűen pozitívan a hírt (vannak, akik fiatalosabb váltást prognosztizáltak a folytatásra), de én 24 tekintetében mindig konzervatív voltam – vagyis nem szeretném, ha bármin változtatnának a sorozat stílusát, karaktereit vagy történetvezetését illetően (már annak sem örülem nagyon, hogy fele annyira csökkentették az epizódok számát!). A kedvenc akciószériámat olyannak szerettem meg, amilyen, és nem örülnék e tekintetben a váratlan fordulatoknak. A 24, az 24, és maradjon is az… 

- Szöllő -

Címkék: sorozat hírek

A bejegyzés trackback címe:

https://borostaszerint.blog.hu/api/trackback/id/tr705360450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása