sorozathírek 05.13.

 2013.05.13. 21:02

nevtelen.jpg

Az ABC-n véget ér a Once Upon a Time, illetve a Revenge második évada. Előbbit az első pár rész után meguntam (szeretem a meséket, de valahogy nem jött be, nem tehetek róla), a Revenge-dzsel pedig a második évad harmada tájékán akadtam el még a késő ősz folyamán. Valahogy ott sem kapott el a gépszíj. Utóbbival azért igyekszem majd továbbvergődni, de nagyon jókat kell hallanom előbbiről ahhoz, hogy folytassam.

nevtelen1.jpg

A Bob’s Burgers a 3. évadot zárja – de ez az információ számomra tökéletesen ambivalens, hiszen nem csipázom túlságosan a projectet. Az American Dad 8. évadának zárása már érdekesebben hangzik – de mivel azt is csak magyarul szoktam nézni, így mindig van némi (általában évados) differencia a kinti sugárzások és aközött, hogy én éppen hol tartok. Ezért ott én még vastagon a 7. évadban dagonyázom. 

 

 

Címkék: sorozat hírek

A bejegyzés trackback címe:

https://borostaszerint.blog.hu/api/trackback/id/tr255298999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása