sorozat hírek 05.03.

 2013.05.03. 14:34

Névtelen.jpg

Az Orphan Black berendeltetett egy második szezonra is. Ezért, a hír hatására is, úgy döntöttem, hogy ma mindenképpen bepróbálom, hiszen frissen startolt újoncról van szó, amellyel gyorsan be lehet hozni a lemaradást – amúgy pedig csupa szépet hallani róla. Egyébként a széria érdekessége, hogy kanadai gyártású, ám nem csak a hazai Space Channel-en, de párhuzamosan a BBC America-n is vetítik, s egyébként egy összeesküvős-átívelőszálas anyag, amelyeknek én különösen nagy kedvelője vagyok. Nem is értem, miért nem kezdtem még neki?

Névtelen1.jpg

A Városfejlesztési osztály (Parks and Recreation) ötödik évada is lezárult (az NBC-n). Aki nagyon követi a naplómat (bár kizárt, hogy van ilyen), az tudja, hogy az évad első negyedénél vagyok egyelőre elakadva. Természetesen folytatni fogom a darát, de gyanítom, hogy már nyár lesz, mire odajutok. Azért remélem nem, és még viszonylag korrekt időben írhatok nektek a fejleményekről (még úgy sem írtam egy sitcomról sem). 

Címkék: sorozat hírek

A bejegyzés trackback címe:

https://borostaszerint.blog.hu/api/trackback/id/tr735264155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása