sorozathírek 04.22.

 2013.04.22. 12:03

fegyo.jpg

Ma indul útjára a Continuum 2. évada. A szériáról már írtam összefoglalót a múlt héten – most csak annyit tennék hozzá a ott leírtakhoz, hogy akár felpörögnek az események ma estétől, akár nem, én akkor is kitartó nézője maradok ennek a projectnek. Megvettek kilóra a következő összes évadra…

flashpoint.jpg

Magyar premierjeink is lesznek a közeljövőben: a Super TV 2-n május 4-én indul a klasszikus kommandós-túsztárgyalós Elit egység (Flashpoint) 3. évada és május 11-én a nyári sorozatnak felettébb kiváló amerikai focis és pszichiáteres Doktor D (Necessery Roughness) 2. szezonja. 

glee.jpgDas Glee… - OK, én 2010 nyara óta nem néztem – csak az első évadot daráltam le két részletben. Aranyos sorozat, bár nem az én műfajom. Néha kicsit túlságosan színes, viszont tény, hogy kedvesen önironikus is, és van benne eredetiség, hiszen Ryan Murphy a show runner, vagy mifene! Nos, tehát a Glee 5. és 6. évadát is berendelte a FOX, s a héten bősz tárgyalgatások kezdődnek ez ügyben – hiszen itt is tisztújítás van két évente, akárcsak némely angol szériáknál, tehát teljesen új gárdára kell felkészülniük azoknak, akik még mindig követik a történetet.

- Szöllő -

 

 

Címkék: sorozat hírek

A bejegyzés trackback címe:

https://borostaszerint.blog.hu/api/trackback/id/tr155238889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása