stáb

 2015.01.06. 07:52

planet-of-the-apes.jpg

Szerzők: Holp Gábor Dávid - Szöllősi János 

Én is csak leestem a fáról... [Borosta]

69740293_10218950598976613_3699885416632025088_o.jpg

Még gimnazista voltam, amikor megvettem az első Filmvilágomat. Magukkal ragadtak az egy-egy témát több szemszögből megközelítő (több szerző tollából származó) tematikus cikkek. Úgy éreztem, hogy csak úgy áramolnak a gondolatok bennem. Kamaszként nem kímélve magamat éjszakáztam, hogy megnézzem a Duna tv ébrenjárók filmklub filmjeit. Hiszek benne, hogy a filmművészet által, ővele és ő benne nőhetünk csak fel. Rettegek a George Orwell által felvázolt "újbeszél" világtól, amelyben képtelenekké válunk kifejezni saját magunkat, így felcsaptam a filmek lovagjává. Csak remélem meghálálhatom nekik, amit ők adtak számomra az elmúlt években...

Holp Gábor Dávid

Most már én sem szívesen másznék vissza... [Szöllő]

122046279_405614860829247_5769532104584278565_n.jpg

Aki krisztusi korba jutott, már nem fog mohón kapkodni minden után, ami újdonság. Az ember persze adott esetben ugyanolyan mohó, mint öt, vagy tíz éve de a feltételes reflexek már belecsatornázták az óvatosságot az idegpályákba. Óvatos duhaj vagyok: ismerem a határaimat és a korlátaimat. Már nem égetem meg magam: ahhoz nagyon rossz napnak kell lenni, vagy nekem kell valami nagyon rossz formámat hoznom. Régen bátrabban lelkesedtem, könnyebben csalódtam: egyébként nem voltam másmilyen. Ezen az oldalon a legrégebbi írásom huszonhat éves koromban született: le lehet csekkolni...

Hiszek a következetességben: s abban is, hogy ez messze nem csak az ökrök erénye. Az ember persze ne véleményeihez ragaszkodjon, hanem önazonosságához. Merjen tanulni és változni: de saját alaprétegét ne hagyja senkinek, soha. Azokat a filmélményeket keresem, amelyek megerősítenek ebben az érzésben. És azokat a sorozatokat, amelyek elmélyítik ezt a tapasztalatot. Sosem szűnök meg keresni: ebben is következetes vagyok. A véleményemet is mindig leírom: ezt is megteszem (szinte, mióta megtanultam írni). A többi nem az én dolgom.

Szöllősi János

 

ujfiu.png

 

 

 

 

 

Itt a lehetőség, hogy megcsillogtasd az írói tudásodat. Vedd fel velünk a kapcsolatot: borostaszerint@gmail.com és írj te is színvonalas posztokat a blogba.

Címkék: stáb

A bejegyzés trackback címe:

https://borostaszerint.blog.hu/api/trackback/id/tr925223182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása