Sorozathírek 06. 09.

 2013.06.10. 18:46

11_1.jpg

Érdekeseket is írnak a Da Vinci’s Demons-ról, de amikor újrapörgetem az aktuális véleményeket – időről-időre eszembe jut, hogy talán érdemes lenne belekezdeni – a végén valahogy mindig azok a posztok és megjegyzések kerülnek többségbe, amelyek arra vonatkoznak, hogy ez az anyag bizony eléggé… – hát, szóval nem annyira érdekes. Na, kizárólag ezért nem próbáltam még be David S. Goyer (sajnálom, még ilyen húzónév esetén is tudom húzni a számat) a Starz-on tegnap az első évadát bevégző új sorozatát. De ha sok szépet írnak majd mégis a jövőben, akkor talán még lehet még valami a művész–feltaláló–polihisztor életének egy kevéssé ismert szakaszát fikcióval bőven feldúsító anyag nyári darájából. 

12_1.jpg

Két DVD-borító. Tök random módon – csak annyi a közös bennük, hogy az elmúlt napokban érkeztek be. No meg, még az, hogy szerintem egyik sem valami nagy dobás. OK, a Revolution-nel az első évad harmadik részénél ragadtam le, így nem tudom, méltó-e az évadhoz ez a címlap (Giancarlo Esposito mióta játszik benne? Miatta lehet, hogy folytatom – mert hát Gus Fring-ként tényleg ő volt az ISTEN a Breaking Bad-ben). A The Mentalist esetében viszont, bár, nem nézem szisztematikusan, mégis tudom: az általa képviselt minőséghez biztosan nem ér fel ez az ötödik szezonos dvd-cover. Nem tudom, de mintha már fele annyira sem mennének rá az igényes borítókra, mint régen. Vagy csak én lettem olyan fenemód túligényes

13.jpg

- Szöllő -

Címkék: sorozat hírek

A bejegyzés trackback címe:

https://borostaszerint.blog.hu/api/trackback/id/tr935354438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása