Sorozathírek 07. 09.

 2013.07.09. 17:16

(Nos, nektek is feltűnhetett, hogy két napig megint nem voltak hírek. Ez, akár hiszitek, akár nem, még mindig július 4. utózöngéje – az amcsiknál ugyanis ilyenkor nem igen érkeznek új sorozatok, s mivel máshonnan sem jöttek új infók – inkább pihentettem kicsit a „hír-rovatot…)

07. 09._Modern Family.jpg

Aki kedveli a Modern családot és magyar szinkronnal szereti lesni a szériát, az bizonyára repes az örömtől, hogy ma 20:00-ra érkezik a HBO Comedy-re, a, kis túlzással, mondhatni, vadonatúj negyedik évad. Mivel én nem lájkolom annyira – bár, ha rendszeresen menne valami nálam is futó csatornán, elnézegetném – szóval az én esetemben ez most nem oszt és nem szoroz.

07. 09._Defiance.jpg

Vége az első szezonnak. De engem már aligha érint ez érzelmileg. A Defiance ordas nagy csalódás volt. Emlékeztek, milyen lelkesen ünnepeltem még áprilisban? „Végre újra egy király sci-fi sorozat érkezhet a SyFy-ra…”, meg, hogy „milyen cool volt az első rész, mennyi potenciál van a sorozatban” ésatöbbi. Áh – a pókfarkasokon és azon az infón túl, hogy a terraformálás okán az Antarktisz a legkirályabb hely a földön a 2050-es években, ezért mindenki oda akar eljutni, aligha tudott több invenciót nyújtani a Defiance. Talán Julie Benz bájos mosolyát. De, bármennyire édes is a szóban forgó jelenség, egy jó sci-fi szériához sajna ennél jóval több kell… (Folytatás: jövő júniusban.)

07. 09._Hell On Wheels.jpg

Múlt héten írtam arról, hogy forró augusztusunk lesz az AMC-n – de nem regéltem a Hell on Wheels augusztusi folytatásáról, pedig ha valahol, a pokolban, igazán nagy a meleg. A kiváló western-széria harmadik szezonja jövő hó 3-án, szombaton érkezik az adóra. Minden szép, minden jó - csakhogy a szombat nem a legjobb nap egy sorozat számára! Nagyon rossz vége is lehet annak, hogy pont erre a napra pakolták át a HoW-t, de, azért persze reménykedem abban, hogy ezt a nehézséget sikerül legyűrnie – minthogy nem tartozik a legrosszabb nézettségeket produkáló kábeles projectek közé, illetve, mert western-fanboy vagyok, és most nincs sok új anyag a témában, amit ezen kívül nézhetnék…

- Szöllő -

Címkék: sorozat hírek

A bejegyzés trackback címe:

https://borostaszerint.blog.hu/api/trackback/id/tr915397872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása