Sorozathírek 06. 27.

 2013.06.27. 14:40

(Na, valakinek megvolt a Half Christmas? – A Workaholics-rajongók értik, miről beszélek…)

06.27._Happy Endings.jpg

Bad end for Happy Endings? – Minden ellenkező vélemény ellenére (egyesek erőltetettnek tartják, mások meg úgy vélik, hogy egyszerűen elfáradt) én sosem tántorodtam el a Happy Ending nézésétől. A kezdetek óta lesem, a kezdetek óta szeretem. Úgyhogy én szomorú vagyok, hogy a készítők, nagyon úgy tűnik, az utóbbi egy hónapban hiába házaltak a sorozattal – a színészek szerződése 3 nap múlva lejár és még mindig nem érdekel senkit a folytatás, azaz a negyedik évad… Valaki igazán csinálhatna már valamit! … mondjuk a Netflix? Eh, tessék már csinálni valamit, hogy Jane és Brad (Eliza Coupe és Brad Williams) végre megnyugodhasson! 

06.27._Veronica Mars.jpg

Persze semmi nem lehetetlen. Nézzétek meg pl. a Veronica Mars esetét. Sokunk régi kedvenc (Kirsten Belles) sorozata (én még a Viasat 3-on néztem anno, szinkronnal) a 3. szezon után, 2007-ben kaszát kapott. De Rob Thomasék nem adták fel – lobbiztak, lobbiztak, és lám, meglett az eredménye. Idén tavasszal ugyanis kipattant a hír: elkészülhet egy plusz film. És lám, a kezdeményezés olyan népszerű lett, hogy végül pozitív döntés született az ügyben. Egy hete már kikerült pár forgatási fotó – de, most, íme az első official felvétel a forgatásról az Entertainment Weekly-től, frissen és ropogósan. Jajj, csak ne rontsák el… 

- Szöllő -

Címkék: sorozat hírek

A bejegyzés trackback címe:

https://borostaszerint.blog.hu/api/trackback/id/tr585380672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása