sorozathírek 06. 03.

 2013.06.03. 17:47

dd1.jpg

Hú, a The Killing-et is de nézni kéne! Már a harmadik évadot kezdi, ráadásul dupla résszel és én még az elsőt sem láttam – pedig AMC-s sorozat és én az AMC qualität-ért nagyon is odavagyok. Bosszantóak az ilyen restanciák – főleg, hogy ez a széria állítólag nagyon nagy királyság és igencsak figyelemreméltónak számít a maga skandináv krimis alapjaival. Szóval egy nagy nyári dara be is van tervezve. 

dd2.jpg

Megint – úgy látszik, az ilyenek sorjáznak mostanság – fel kell hívnom a figyelmeteket egy kiváló sorozat új évadának hazai premierjére, ugyanis a viasat 6-ra végre érkezik a Dexter 6. szezonja. A hatodik. Odakünn már a hetedik is lement és már készül a(z utolsó) nyolcadik is – de ne legyünk telhetetlenek. Egyébként a Dexter magyarítása nem rossz – Haás Vander Péter jó szinkronhang, bár az ő hangszíne alapvetően értelmezi újra a karaktert, amit Michael C. Hall hangja szerintem klasszisokkal jobban jellemez – így én, ha nem haragszotok, maradok annál.

Címkék: sorozat hírek

A bejegyzés trackback címe:

https://borostaszerint.blog.hu/api/trackback/id/tr585342305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása