sorozathírek 05.30.

 2013.05.30. 21:15

kep2_1.jpg

Ki nézi még a Listener-t? Hetedik érzék, ha így többet mond – és ugye, hogy így már nem is hangzik olyan ismeretlenül. És még annyira sem bíztatóan. Pedig a 4. szezonját zárta a széria tegnap, szóval még fut, és nyilván vannak, akik nézik is. Bezony! És, ha már itt tartunk, a Rouge is jajdejajdejajde nem érdekel. OK, szeretem Marton Csokas-t, de rajta kívül mindenki más embertelen módon irritáló abban a sorozatban, és szerintem marha unalmas az az anyag. Ja, ők meg az első szezonjukkal végeztek (a folytatás sorsa még bizonytalan). Viszont, aminek tényleg hírértéke van: a Psych a 7. évadát is kipipálhatja. Na, az pl. jó, pedig az is nyomozós, mint a másik kettő emlegetett szamár, s mondom ezt dacára annak, hogy nem követem évadról évadra, csak néha egy-két epizódba belekukkantok magyarul. De akkor is, így is tudom, hogy rendben van és, hogy továbbra is dilis, hál’ istennek!

kep3_1.jpg

Elkaszálták az Ugly Americans-t? Na nekem ez az igazán durva hír. Mert én szerettem azt a sorozatot. Az egyik legszórakoztatóbb volt azok közül, amelyek viccet csinálnak a démonvilágból (talán csak a Reaper volt még ennyire szellemes). Az 1. évad eszméletlenül underground meg minimal volt, és bár a 2. nem ütött akkorát, azért nem volt éppenséggel gyenge (sőt!). Remélem, ez a hír nem 100%-osan végleges, mert mérges leszek. És persze fúj-fúj Comedy Central – hihetetlen, mennyi királyságot kaszáltak már el a The Secret Girlfriend óta. (Csak azért emlegetem fel azt a fájó, régi cancel-t, mert akkor rágtam be először, úgy tiszta szívből arra az adóra.)

kep4_1.jpg

A Netflix-es srácok (nekem többek között ők az év hősei a House of Cards és a Hemlock Grove miatt) bezzeg azt mondják – legyen valami igazán jó hírünk is – hogy az Arrested Development vadiúj folytatása nem a végállomás. A kérdés csak az, hogy tévéfilmmel vagy újabb évaddal folytatják-e a Bluth família megunhatatlan bénázásainak halhatatlan saga-ját, ami, mint hallom, a szombaton a netre felkerült új szezonban is tisztességesen bizonyít.

- Szöllő -

 

Címkék: sorozat hírek

A bejegyzés trackback címe:

https://borostaszerint.blog.hu/api/trackback/id/tr815336608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása