Nos, a helyzet a következő!

dwight-schrute-the-office-rainn-wilson.jpg

Az elmúlt napokban elég rendesen ráfeküdtem egy igen komoly témára: a sorozatok pótlására. Az a helyzet ugyanis, hogy szabadidőm nem sok akadt a február óta eltelt időszakban (mióta belevágtam ebbe a vlogolósdiba), s annak a két-harmadát is általában videógyártásra fordítottam. Egy harmadát meg azoknak a sorozatoknak a megnézésére, amelyekről aztán a videókat készítettem. Nem csoda, ha egy idő után besokalltam...

al_upset.jpg

Ugyanis rengeteg anyaggal egyszerűen lemaradtam - effektíve nem volt időm hétről hétre követni őket. 

don_blog_1.png

Nos, épp ezért, csütörtök óta nem kevés időt töltöttem pótlással és önmagam szintre hozásával. Közben ráadásul elkélszült egy Game of Thrones videó, amely még a ma éjszaka kikerül majd, s elhatároztam egy markáns paradigmaváltást is...

change.jpg

Ez egyrészt azt jelenti, hogy a hetibe követett sorozatokról készítendő kritikák ezen túl nagyon rövidek lesznek, és inkább az egyes sorozatokat avagy évadokat ajánló projectek kerülnek majd előtérbe - illetve nagyobb szerepet szánok majd az elrettentésnek is, amire egyes opuszokkal kapcsolatban feltétlenül nagy szükség is van (mindig vannak rossz sorozatok, amik megérdemlik)... 

Ugyanakkor...

tumblr_inline_nmpwszuxnk1t46lwm_540.jpg

van egy másik fontos bejelentenivalóm is: ettől a pillanattól elkezdem vezetni a sorozatos naplómat, amelyben mindig összefoglalom majd, mit néztem az előző héten. Ez nekem jó emlékeztető lesz arra, hogy miket láttam a közelmúltban és melyik anyaggal hol is tartok pontosan. Nektek pedig azért lesz majd érdekes, mert mindig írok majd egy-két sort arról, hogy éppen milyen minőséget szállított az adott anyag a megtekintett epizódokban. 

chalelenge.jpg

Nos, dióhéjban ennyit - részletek és új videók nem sokára... Addig pedig legyetek rosszak!

tumblr_mxmljtgd0r1rdax7lo1_500.gif

És nézzetek sok sorozatot! 

tumblr_m8zqfatqih1rv4s40.gif

Mert kevés jobb dolgot tehettek!*

__________

funny-meme-big-bang-theory.jpg

*Na jó, ez természetesen nem igaz - de ebbe most ne menjünk bele...

Címkék: sorozat sorozatok vblog kozerdeku közlemeny

A bejegyzés trackback címe:

https://borostaszerint.blog.hu/api/trackback/id/tr357407706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása