janos.jpg

Film- és sorozatőrült volnék – vagy valami olyasmi. Na, nem az az élet nélküli fajta. Szóval nem vagyok geek, nem lógok mindig a neten és nem nézek álló nap filmet a laptopomon - főleg, hogy jelenleg nincs is olyanom.

De mégis: igyekszem képben lenni a legújabb infókkal, blockbusterekkel, filmkülönlegességekkel, a hazai fejleményekkel és persze - jelenleg leginkább - a friss szériákkal, illetve epizódjaikkal kapcsolatban.

S hogy miért inkább a sorozatok, mint a filmek? 

Elárulom! 

Nos, mint dolgozó ember, én sem vagyok időmilliomos.

És, mint azt más sorstársaim is hasonlóképpen tapasztalhatták, igen könnyen bele tudok aludni még a legjobb filmekbe is. Míg valaha három-négy, vagy még több tételt is letudtam egy délután alatt, mostanában (persze bizonyos napokat leszámítva), este kezdek, és apróznom kell. Mégpedig rendesen. Néha akár négy-öt részre is fel kell darabolnom egy filmet, hogy végre meg tudjam nézni!

Ezért aztán inkább a sorozatokat preferálom. 

Egy epizód ugyanis 50 percnél rövidebb szokott lenni, így aztán nem is csoda, hogy „könnyebb nem belealudnom”, mint a másfél-két órás mozikba.  És ha megvan egy rész - máris haladtam valamennyit (vagy legalábbis elkönyvelhetem magamnak ezt az illúziót).

Haladni pedig muszáj, különben lemaradsz - ezt már régen megtanultam. De azt is, hogy nem nyelhetsz be kritikátlanul mindent. Kritizálni, különbséget tenni "a" és "b" produktum között fontos is, meg kell is.

S mivel az effajta "megkritizálás" is a mániáim közé tartozik, már évek óta vezettem különböző blogokat, ahol többnyire film vagy sorozat tematikában igyekeztem ontani a bejegyzéseket.

Eddig nicknevek "mögé bújva".

Most viszont bevállalom a nevemet. Tessék: ez vagyok én.

Szöllősi János.

Ilyen az ízlésem, így látom a dolgokat, s ha nem tetszik valami, tudjátok, hol találtok...

S hogy ezen kívül mit várhattok tőlem?

Főleg szériákról fogok írni, főleg pilot-ajánlókat és évadkritikákat. Néha-néha egy-egy részről is olvashattok majd valamit - de az ilyesmi azért ritka lesz. Ahogy a filmekről szóló posztok is. Azokat meghagyom Gábor barátomnak, ahogy a sorozatokat ő nekem. Egyelőre így néz ki a munkamegosztásunk, a többit meg majd meglátjuk. 

Na, megyek Walking Dead évadkritikát írni!

Addig is - bort, búzát, békességet Nektek!

- Szöllő -

 

A bejegyzés trackback címe:

https://borostaszerint.blog.hu/api/trackback/id/tr65222337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása