1_3.jpg

Nekem ez simán lehet a nap híre, mert a Hell on Wheels elvonási tünetek és a western-kultivációm okán nagyon szeretnék minél több hasonló tematikájú anyagot látni a jövőben is. 

Így mikor olvastam a Monsters of God címet, már éreztem, hogy ebből valami nagyon jó is kisülhet (meg persze nagyon rossz is – viszont ez a title akkor is menő), de amikor kiderült, hogy ez a project 1867-ben, Texas-ban fog játszódni és a cselekménye komancs háborúk idejében fog bonyolódni, akkor azt mondtam – nagyon rossznak kell lennie, hogy én ne kedveljem meg!

Eltolni persze simán eltolhatják a Starz által egyelőre pilotszkriptre berendelt szériát – Rod Lurie lesz az író, tehát erre is meg lehet az esély. Rod papa ugyanis producerként és rendezőként egész jó tételeket is kiadott a kezei közül, de íróként az Elnöknő dögunalmát nehéz lesz elfelejteni neki. Ám még így is hajlandó vagyok – még egyszer mondom, pusztán a téma miatt – berakni ezt a nap hírének, mert a komancs háborúké istentelenül megacool téma egy sorozatnak. És akkor még enyhén fogalmaztam. 

- Szöllő -

Címkék: sorozat hírek

A bejegyzés trackback címe:

https://borostaszerint.blog.hu/api/trackback/id/tr255360437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása