hann3.jpg

Ez most azért lesz a nap híre, mert az istenkáromlás netovábbja (ami azt illeti!): a Melissa & Joey ugyanis minden idők egyik legerőltetettebb, legunalmasabb sitcomja (már azok közül, amelyek egyáltalán még méltóak az értékelésre). És mégis: az ABC Family-től megkapta a 4 évados berendelést.

Ez azt jelenti, hogy el fogja érni a száz epizódos hosszúságot! 

Amikor anno láttam a sorozat ötlettelen, érdektelen, fájdalmasan ostoba pilotját, már azt mondtam, hogy ezt minden jóérzésű csatornának kaszálnia kéne a második epizóddal. De nem: jöttek az újabb és újabb berendelések, és én kussoltam, mint sz*r a fűben. Viszont ez már nekem is sok – mármint, hogy a M & J megkapja azt a lehetőséget, hogy sikerüljön eljutnia a századik folytatásig!

Valaki a csatornánál nagyon ki akarja provokálni az apokalipszist, és a vele járó sírást és fogak csikorgatását, és ezért provokálja teremtőjét. És mielőtt azt mondanátok, hogy ez a poén végtelenül erőltetett, én azt válaszolom, hogy jobb, mint mindegyik együttvéve, amit a készítők az eddigi 3 évad alatt összesen össze tudtak hordani.

- Szöllő -

Címkék: sorozat hírek

A bejegyzés trackback címe:

https://borostaszerint.blog.hu/api/trackback/id/tr125332907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása