Reboot - vagy mifene...

 2014.10.30. 19:02

Na. 

Az volt, hogy tavaly tavasszal úgy adódott, hogy lett szabadidőm. És ha már lett, akkor azt mondtam magamnak, miért ne használjam ki. Régi szenvedélyem a blogolás, s még ha kétségtelen, megmásíthatatlan tény is, hogy sok elvetélt kísérlet jellemzi ezt a cirka 6 éves kapcsolatomat a műfajjal - azért soha nem volt rossz csinálni. 

Közben én is értem, alakultam, fejlődtem. 

Legalábbis azt hiszem...

A tavalyi írásaim minőségén mintha ez nem látszana annyira. Most újraolvasva őket, jókat mosolyogtam az elírásokon és a helyesírási, meg egyeztetési hibákon. No meg azon a törekvésen is, hogy tényleg volt olyan, (méghozzá alig másfél éve) hogy TÉNYLEG azt hittem: van értelme sorozatos hírekről napi szinten írni - mikor a témára négyszáz site telepedett rá csak kis hazánkban. 

Mondjuk a kultúrnapló marha jó ötlet volt és talán annak a vezetését is élveztem legjobban az egész projektben - még ha állati sok időt is elvett a napjaimból... 

Akárhogyan is volt azonban, a helyzet az, hogy úgy kb. egy évvel ezelőtt hirtelen elfogyott az időm. És azóta sem lett nagyon sokkal több. Szóval véget ért a kultúrnapló, elfogytak a pilotkritikák és, miután Borosta polgártárs már kilépett, végül is nekem jutott a megtisztelő szerep, hogy leoltsam a villanyt. 

Illett volna persze ezt stílusosabban csinálni, valami búcsúírással pontot tenni egy röpke, ám remek korszak végére - bár az angolos távozásnak is megvan a maga bája. 

Akárcsak annak, mikor az ember sunnyogva visszaoldalog és zavart félmosollyal szabadkozik egy sort, majd ismét odaül a klaviatúra elé, lefújja a port a fekete billentyűkről - és isten neki, hadd szóljon! :)

Na, most pontosan ez történt...

...

Persze nem ígérek napi rendszerességgel vezetett kultúrnaplót és max két-három naponta érkező kritikákat. S főleg nem olyan hosszú és parttalan írásokat, mint amilyeneket korábban megeresztettem. 

Viszont azt igen, hogy igyekszem majd viszonylagos rendszerességgel feltölteni valamit. Általában sorozatokról, mert szinte csak azt nézek (továbbra is)...

Bár ha néha megtalál valami filmféle, akkor azt is igyekszem majd megdolgozni egy írás erejéig. 

Na, egyelőre ennyit, innen folyatjuk...

 

PS: Ja, és igen, Gábor ígért valami arcultváltást is a hétvégére. Persze csak nekem, szóval ez még nem hivatalos, de remélem nem akarja majd lenyesni a fejemet egy fejszével, mert megpendítettem a dolgot! :)

Címkék: Közérdekű közlemény

A bejegyzés trackback címe:

https://borostaszerint.blog.hu/api/trackback/id/tr406848739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása