dude.jpgA zene néhány évvel ezelőtt [végleg] eltűnt az életemből. Arra gondolok, hogy magamtól nem ülők le, hogy én [most] bármilyen számot meg szeretnék hallgatni. Totálisan hidegen hagynak a kereskedelmi csatornák [zenei] tehetségkutatói. De közben arról [is] szól a dolog, hogy elfelejtettem a számok címét [és hogy mit éreztem némelyik meghallgatása közben].

pp.pngCsak amiatt mondtam most el e gondolatot nektek, mert tegnap a Tökéletes hangot néztem meg. És [magamnak is] be kell vallanom, hogy TETSZETT az akár egy Music Television [MTV] "igaz történetnekˇis betudható cselekményével [utoljára ennyire naiv története szerintem a Hajrá csajoknak volt] együtt. Sőt utána, a filmben felcsendülő átdolgozás nyomán, betöltöttem youtubeon a blackstreettől [feat dr. dre, queen pen] no diggity-t  és csaptam egy belső bulit... Ti mit hallgatnátok most újra?

Címkék: wtf

A bejegyzés trackback címe:

https://borostaszerint.blog.hu/api/trackback/id/tr627359268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

czerkha · https://koffeedayz.blogspot.com/ 2015.04.12. 14:56:31

Amióta kijött a Straight Outta Compton-film első előzetese, megint elkezdtem N.W.A-t hallgatni. Nem arról van szó, hogy leszoktam róluk, vagy más stílusra tértem át, csak kicsit mellőzve lettek az elmúlt időben. És ez teljesen jó, hogy egy film képes erre (is).

Magát a Pitch Perfect-et nem láttam, de ez a Blackstreet-dal most NAGYON kellett ;) Kellemes, vasárnapi lazulás :)

borostaTM 2015.04.12. 15:47:00

nekem nagyon. mennyire más volt, amikor volt még az MTV és végig kellett magadat "verekedni" egy csomó számon, hogy meghallgathasd a kedvenced. Akkor gyűlöletes dolognak tűnt, most így már nem annyira :) érdemes megnézni a ptich perfektet, hamisíthatatlan amerikai tini szerelmes film. :)
süti beállítások módosítása