Joel Schumacher: Összeomlás

 2015.02.16. 23:25

Nos, ebben a posztban a következőkről kell számot adnom: 

1. Úgy tűnik, hogy egy időre átveszem a vlogot, és kevesebb szöveges bejegyzéssel leszek jelen errefelé. Nagyon rákaptam a dolog ízére, bár ez korántsem jelenti azt, hogy értek hozzá. Viszont tanulok és tanulok szakadatlanul, hogy egy nap talán el is jussak végre valahová...

2. Úgy érzem, az eddigi négy videó-bejegyzésemhez képest a mostani annak dacára is egy új fejlődés alapját jelenti, hogy a benne elemzett filmalkotásból nem találtam túl sok, jogi hercehurcák kilátása nélkül is felhasználható, jó minőségű felvételt, így sok lesz benne a kevésbé szép, és néhol a borzasztó állapotban lévő jelenet. Egyébként hasztalan igyekeztem, mert így is törölték a videót, tehát ideiglenesen ezt is indavideo-s linken érhetitek el... 

3. Hogy miről is van szó, azt szerintem elég jól elmondja helyettem a szóban forgó anyag is, amelyet egy általam nagyon nagy erőkkel kultivált klasszikus elemzésének szenteltem. A rendezőjét eleve nagyon szeretem (Joel Schumacher dolgai közel állnak a szívemhez), a mozi pedig nagy hatást gyakorolt az életemre, bár itt egyáltalán nem erről fogok beszélni... 

4. De innentől át is adnám a szót magamnak... 

 

Címkék: film dráma videókritika Összeomlás Joel Schumacher klasszikus szekció

A bejegyzés trackback címe:

https://borostaszerint.blog.hu/api/trackback/id/tr1007177089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása