Xavier Dolan: Mommy

 2015.02.15. 14:48

Xavier Dolan-t hipszter rendezőnek is hívják az állandó jelzőkre fogékony kritikusok.

Hogy ennek mennyi a létjogosultsága, azt döntsék el azok, akik jobban kóstálnak a popkultúrához nálam. Én csak egy filmjéről beszéltem (ezen kívül - mea culpa - csak egy klipjét láttam), szigorúan magánemberként. A Mommy egyébként tavaly a nagy Jean Luc Goddard-dal megosztva nyerte el Cannes-ban az Arany Pálmát...

Bár sok melóm van benne, ennek a kritikának mégis van három hibája:

1. Nem térek ki a rendezői életműre. 

2. Néhol gáz van a hangvágással. Ezt igyekszem mielőbb a lehető legteljesebb mértékben kiküszöbölni. 

3. Kicsikét nyálas lett (pedig igyekeztem ám, hogy ne legyen az), de ez is csak a mozi rám gyakorolt hatását tükrözi. Bár még szeptemberben láttam a Jamison's Cinefesten (szerintem csak az Arany Pálma miatt vetítették ott is - hivatalosan szerintem sosem fogják magyar moziban bemutatni), de még mindig nagyon bennem van az élmény. 

Sőt, van egy negyedik is. Sajnos Magyarországon a tartalmát nem tették láthatóvá. Szóval ideiglenesen indán lesz elérhető, lebutított verzióban, és, majd egy-két héten belül tolom ki a felturbózva, jogtisztán a youtubera. 

...

Egyébként nincs gáz...

Azért fogadjátok szeretettel :D

 

Címkék: kritika film dráma videókritika Mommy

A bejegyzés trackback címe:

https://borostaszerint.blog.hu/api/trackback/id/tr147170683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása